Roomth

Realisatie website met geautomatiseerde customer journey

Voor Roomth

Onze opdracht

 "Ik wil een website met professioneel design voor mijn nieuwe bedrijf waarop klanten offertes en prijsopgaves kunnen aanvragen."

Zoals altijd starten we met een uitgebreid gesprek om meer te weten te komen over het bedrijf, de producten en het doel van de website. Al snel werd duidelijk dat een automatische customer journey een perfecte oplossing was voor deze klant. Een overzicht van de klantreis en de punten waarop automatisch contact nodig was, diende als de basis van het opzetten van de website en het uitwerken van de automatische customer journey.

We beginnen met het ontwerpen en vullen van de website met informatieve content die gericht is op het krijgen van de contactgegevens van mogelijke klanten. Dit doen we met aantrekkelijke contact formulieren waarmee bezoekers op de website een berekening kunnen doen voor de kosten van hun gewenste project. De uitkomst hiervan wordt direct verstuurd naar de mail van de geïnteresseerde. 

Het doel van de automatische klanten reis is het maximaliseren van het aantal conversies. Daarom wordt er wanneer er geen contact opgenomen wordt automatisch op een later moment een e-mail verstuurd met een persoonlijke aanbieding voor de klant. 

 

Roomth

Website design en realisatie met geautomatiseerde customer journey 

Onze klant:
Via mijn nieuwe website wil ik zoveel mogelijk conversies behalen die overzichtelijk en automatisch binnenkomen.

Uitvoering

  • Website design
  • Landingspagina's geoptimaliseerd op conversies
  • Inrichten automatische customer journey

Resultaten

  • Een professionele, vindbare website
  • Een custom offerte/berekentool als start van de klantreis
  • Automatische e-mails met persoonlijke aanbiedingen

Opdracht uitgevoerd in:

Roomth
Schuiven naar boven